Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.04.2013, 23:00   #13
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,744
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 21 godz 5 min 32 s
Domyślnie

najpierw dolej oleju tej samej gęstości jak radzi Szpargał.
bo
pamietaj, że zmiana gęstości oleju w ladze powoduje, że zawiecha robi się faktycznie twardsza przy dobiciu o co jakby inicjalnie Ci chodzi, ale w nieregulowanym zawieszeniu jak w F800... wolniej wraca.
to niestety działa w dwie strony - więc przy gęstym oleju uzyskujesz twardszy ale i 'tępy' zawias: powoli/nieselektywnie wybierający drobne nierówności.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Buzer-czy jest sens? Dzymy Archiwum 24 26.01.2013 09:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.