Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.04.2011, 10:14   #10
Henryk-Knox
 
Henryk-Knox's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Henryk-Knox jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał paku Zobacz post
Minerałom bardziej to szkodzi niż syntetykom.
Ale dramatu nie ma.

Olej "niszczeje" głownie przez temp,ŚWIATŁO, ścinanie łańcuchów węglowodorów w czasie pracy.

Sam wiesz co wystąpiło w garażu
w minerałach lezakowanych kilka lat wystepuje zjawisko wytracania sie czasteczek uszlechetniajacych co mogłem kiedys zauwazyc powstały osad na dnie pojemnika z olejem który nie był w ogóle otwierany , mysle ze dwu letni olej nie stracił na jakosci , osobiscie takiego oleju bym nie kupił w sklepie , zawsze sprawdzam date na opakowaniu oraz unikam kupowania olejów rozlewanych w Polsce
Henryk-Knox jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.