![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
zależy jak dobiłeś miski przy składaniu całości. jeśli byłeś dokładny i nie zostawiłeś żadnego syfu, który mógł się uklepać to jest szansa, że przy delikatnie za ciasnym spasowaniu będziesz miał luz OK już na dłuuugo.
ja zrobiłem jak napisałem i skręciłem świadomie trochę za ciasno. mam taką drogę polną ![]() ogólnie powiedziałbym, że serwisowe momenty dokręcania są OK jeśli masz na 100% pewność, że miski łożysk są WPRASOWANE idealnie w osi i bez jakiegokolwiek luzu pod nimi. jeśli jest inaczej to pozostaje tylko metoda na 'wiecznego' ![]() jest w tym trochę magii jak robisz to po raz pierwszy /jak ze wszystkim ![]() takiego scenariusza życzę ![]() matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 23.11.2010 o 22:37 Powód: kosmetyczka |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana i regulacja łożyska główki ramy | podos | Rama, zawieszenia, napęd | 95 | 01.08.2018 18:52 |
Łożyska główki ramy | STRUś | Rama, zawieszenia, napęd | 37 | 23.08.2017 22:47 |
łożysko główki ramy czy lagi? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 27 | 08.06.2009 14:50 |