|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#9 |
|
Cichy wielbiciel AT
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Lublin
Posty: 19
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 dni 39 min 36 s
|
A ja bez bicia przyznaję, że pomyliłem schematy.
Korzystałem ze schematu do XL600V-H(J). Idea pozostaje jednak bez zmian, buzerek pomiędzy przerywacz i przełącznik. Na schemacie do XRV750-L(M) jakiś taki szaro-blado różowy kabelek.Przyszedł mi do głowy jeszcze inny patent. Można wpiąć buzerek równolegle do wskaźnika działania kierunkowskazów na kierownicy. Niby takie oczywiste rozwiązanie, ale dopiero niedawno przyszło mi do głowy . Niedawno, to znaczy przed godziną. Przez tą godzinę intensywnie gapiłem się na schemacik (tym razem jestem pewien, że to był schemat Afryki) i ciągle nie rozumiem jak ta sygnalizacja na zegarach miałaby działać, bo w/g mnie w ogóle nie powinna...Wrzuciłem temat na forum elektroda. Niech chłopaki mi powiedzą, czy to ja jestem taki żłób, czy na tym schemacie na prawdę jest coś nie tak z sygnalizacją działania kierunkowskazów. Co do tych żaróweczek to nie wiem, czy to się nada. One wydają przecież przerywany dźwięk. Jak będą się spisywać przy przerywanym zasilaniu ![]() Pozdrawiam
__________________
Jaka tego jest przyczyna, ja z Lublina, ty z Lublina... |
|
|
|