Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.11.2023, 23:12   #26
Romano
 
Romano's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Białystok
Posty: 174
Motocykl: CRF 1000 '18 była
Przebieg: 106 000
Romano jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 7 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
w sumie to tylko jeden masz lekko poza tolerancją 0.20 i nie było sensu tego ruszać 0.01 poza zakresem, odkręcisz i dokręcisz wałek i ta 0.01 zniknie. Pytanie też czy 0.20 wchodził lekko czy z oporem, czasem warto mieć 2 szczelinomierze, różnica temperatury silnika w trakcie pomiaru (np. 10st.C i np. 25 st.C) i 0.01 lub 0.02 mm pięknie ucieka.

0.16 +/- 0.03 co daje 0.13 - 0.19, nie zrobisz wszystkich na 0.16 to nie realne przy regulacji płytkowej i bezcelowe zupełnie.
Domyślam się że idealnie nie wyjdzie, ale sam wiesz ile jest rozbierania, więc pomyślałem, że skoro dokopałem się do tego to już wszystkie poprawię, już tak mam, taki pedantyzm techniczny
Te 0,20 lekko wchodziło ale 0,21 już nie weszło.
Dzięki za porady, zapamiętam na przyszłość
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18
Jest: XL750 Transalp '25
Romano jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
dekiel zaworow nx650 szynszyll Inne - dyskusja ogólna 8 23.02.2017 12:01


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.