![]() |
#4 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 41 min 38 s
|
![]()
Moim zdaniem bezpośredni wtrysk daje dużo lepszą responsywność silnik-elektronika.Na pewno wyeliminuje to szarpania i inne delikatne przypadłości 1100. Kompresor też byłby fajny ze względu na znaczne podniesienie parametrów silnika. Radary i aktywny tempomat też by się przydał.
Niestety 1100 jest chyba najsłabsza w segmencie i musi gonić jakoś konkurencję ,a jak nie będzie innowacji to sprzedaż spadnie. Płacąc tyle kasy za moto , klienci będą wymagali coraz więcej np. Multistrada V4 Rally. Ducati nawet desmo wyjęło z silnika coby było łatwiej, taniej i przyjemniej. Regulacja luzów zaworowych co 60KKm.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 21:45 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 16:53 |