Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.05.2023, 19:23   #5
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

cyt. pomiar do nikad jedyny sensowny by był z 3 żarówkami na raz ale te same i mozna porównać barwę żarnika

prosze bardzo - 1,50pln na allegro

zamiast porownywac barwe zmierzyc napiecie pod obciazeniem 1+2, 1+3, 2+3. powinny byc zblizone. mialem kilka motocykli co dawaly 12,5 - 12,8 i omomierz pokazywal wlasciwy opor - po 'myku' z zarowką sprawa sie wyjasniala. wtedy:

https://www.cyklo-motorelektryk.pl/

bo korzystam z Ich usług od lat i jestem bardzo zadowolony. nie jest tanio ale jakosc uslugi zawsze pierwsza klasa.
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.