![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 36 min 29 s
|
![]()
To moje ustawienie dla kompresji było po czasie trochę za miękkie, jak się sprężyny ułożyły, ale to poczujesz na żywca u siebie.
Rebound ustaw sobie raczej nie według mojego posta tylko np. wg sposobu tego gościa z filmu. U siebie też ostatnio tak ustawiałem i jest w porządku: Z przodu przede wszystkim trzeba wymienić przynajmniej sprężyny. Ostatnio wstawiłem K-tech 6.6 czyli niby dość twarde, a i tak ciągle da się ustawić przód, żeby był za miękki. Za to jak się ustawi tak żeby nurkował jak najmniej, ale jeszcze nie telepał po łapach na wybojach to różnica na plus względem fabrycznych sprężyn jest bardzo duża. Na fabrycznych jednak nurkuje zawsze dość mocno. Szprychy w małej CRF, po tym jak wyszła z fabryki na krzywych kołach, dokręcałem, centrowałem i wyważałem sam na takim prostym i tanim urządzeniu, wyglądającym jak to: https://www.msell24h.pl/wywazarka-do...SABEgL5B_D_BwE W serwisie Hondy powiedzieli, że gwarancja nie obejmuje centrowania kół i dokręcania szprych, nawet w motocyklu z przebiegiem 900km czyli prawie prosto z fabryki . . . |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w wentylkach przedniego zawieszenia | materna | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 04.07.2015 13:14 |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |
Zasada działania Gaznika typu CV (tłumaczenie) | Diobeu | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 02.04.2009 07:47 |