Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.03.2021, 09:51   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Dziś odbierałem służbowy motocykl z serwisu Hondy .Rozmawiałm z chłopakami. Jak wspomniałem o problemach ze zmianą biegów w NAT w automacie to powiedział że bardzo często winny jest brak prądu czyli za małe akumulatory . A do zmiany potrzeba energii.
tylko jeżeli mówimy o uruchomieniu silnika i (--) na wyświetlaczu, sama zmiana biegów (lub jej brak) nie ma nic wspólnego z akumulatorem.

Miałem liona też u siebie, poniżej zera każde uruchomienie silnika i DCT była martwa, pozostawiałem uruchomiony silnik aż się trochę rozgrzał gasiłem i ponowny rozruch już DCT funkcjoniren. Liona wyrzuciłem... koledzy v-strom'iacy się śmiali nie było wyjścia.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
naprawa silniczka dct , silniczek dct

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia biegów. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 0 20.01.2017 21:34
Dwignia biegów hero Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 24.08.2008 00:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.