![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]() Cytat:
Niestety tył jest mega miękki i żeby zbizyzc się do sagu trzeba na max skręcić. Shime może powodować źle ustawione zawieszenie jednak w nat sama w sobie jest na tyle stabilną, że obstawiał bym oponę ewentualnie kufer centralny. https://youtu.be/V_B2NeJC9fA Tutaj inżynier thriupha tłumaczy dlaczego fabryki dają miękkie zawieszenia.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 14.04.2020 o 09:13 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
T700 - Regulacja zawieszenia przedniego - dobicia i odbicia - zasada działania | pattryk | Yamaha | 43 | 16.03.2023 00:01 |
SAG - regulacja zawieszenia przód, tył | DrSpławik | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 18.04.2018 11:32 |
Regulacja zawieszenia - artykuł Motocykl-online | BIAŁY | Regularne czynności serwisowe | 4 | 20.04.2011 11:32 |