![]() |
#11 |
Unus pro omnibus, et omnes pro uno.
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Tychy
Posty: 1,098
Motocykl: 990 R, 520 EXC
Przebieg: w km ;)
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 26 min 53 s
|
![]()
"A jak to jest ogólnie z tymi gmolami w lc8 są NAJS czy BE? Gdzieś czytałem że przy mocnym "JEB!" może ramę jebać taki gmol, a zbiornik jest niezajebliwy i pochłonie to "JEB!"
Przy szlifie na aswalcie (wcale nie jestem rasista) gmole ładnie się ślizgają ![]() Przypuszczam, że gdyby nie rurka, to bak by się uszkodził (przetarł). To sprawdziłem ![]() Natomiast opinie innych użytkowników są podzielone, jednak znacznie przeważa ilość posiadających takowy dodatek. W terenie na "miękkim" gmol raczej nie chromi, bo włazi jak nóż w masło i wtedy impet przyjmuje bak, na kamieniach i drzewach - zawsze to jakieś wzmocnienie i łatwiejszy ślizg. Jest gdzie nogi trzymać ![]() Jeśli chodzi o mocowanie, to przynajmniej moje (a raczej nie ma gdzie indziej przymocować) mocowane są w tym samym miejscu co bak, tu bym nie szukał przyczyn uszkodzenia ramy (wcześniej pójdzie taki "orczyk" łączący baki, i osłonę silnika). Ja mam, bo już były, gdybym nie miał to bym kupił i założył. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |