| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Obserwuje gościa od dłuższego czasu - obecnie 120 tys km bez ingerencji w silnik -
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 57 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W komentarzach do tego był właściciel LC4 600 z 1992 z nalotem 180tys. km bez otwierania silnika  
		
		
		
		
		
		
		
	  Kojarzę go jeszcze sprzed lat z niemieckiego forum LC4.Silniki LC4 są trwałe o ile je serwisujesz tak jak przystało w książce serwisowej i przede wszystkim kontrolujesz!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 2 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tyle ze dobry serwis polega na systematycznym jego otwieraniu 
		
		
		
		
		
		
		
	  Spory wplyw ma takze styl i srodowisko jazdy. U mnie 75 tysi, jednak przy 65 jakis lozysko przy kopniaku sie rozlecialo, nie wyczailem tego i poszlo w skrzynie, nie oplacalo mi sie tego rzezbic wiec z rozsadku caly swiezszy dol wstawilem...
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moja 690 sprzedałem jak miałem cos ok 73 tys czy 74 tys - wg mnie nie nic jej nie dolegało .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 57 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No tak ale nie ma porównywać 640 i 690 - to dwie rózne konstrukcje. 
		
		
		
		
		
		
		
	I w przypadku np 690 w zależności od rocznika - tez to róznie bywa - niektóre psują sie na potege - a nie które jeżdzą bez stresu Spotkałem się z opinią że pierwsze 690 był lepsze mechanicznie a gorsza elektronika. Ale nie wiem ile to prawdy...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Bialystok I Akalice 
					
				
				
					Posty: 1,748
				 
Motocykl: AT RD07a; XR600R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W 690 sam wałek pompy wody jest wspólnym elementem razem z wałkiem wyrównoważającym i przy ok 50 tys należałoby sprawdzić stan przylgni na wałku czy nie jest zbyt wyrobiona przez uszczelniacz, żeby zapobiec dostaniu się płynu chłodzącego do oleju. Podaję za Opowieści warsztatowe cz. 5 ze Stajni Motocyklowej
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No tak - to jest słabe w 690 trzeba rozpołowić silnik - np w 450/500 można to wymienić bez większego rozbierania 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale jak widać nie zawsze trzeba tam zaglądać - moja miała nie rozbierany silnik i 70 pare tys a ta ma 120 tys  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |