| 
			
			 | 
		#41 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2020 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 32
				 
Motocykl: CRF 1000 
Przebieg: 38000 
				
				
				 
Online: 15 godz 55 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jeszcze raz DZIĘKI!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   mam to samo .. na KTM wykończyłbym się psychicznie ![]() w mojej CRF gdy silnik nagrzany jest do wentylatora w okolicy pokrywy zaworowej słychać coś rodzaju głuchego stukania, dobrze słyszalne gdy przyłożysz stetoskop do pokrywy zaworów od strony przepustnic. Normalnie z pozycji kierowcy nic nie słychać. Zawory w normie zrobiłem tak już 30.000 i nic się nie zmienia.. może przy następnej wymianie oleju przejdę na 5W40 tak z ciekawości czy będzie jakaś różnica. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 27.02.2020 o 16:51  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2020 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 32
				 
Motocykl: CRF 1000 
Przebieg: 38000 
				
				
				 
Online: 15 godz 55 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeździłem 15lat  inną słuszną marką tam zawsze coś było słychać z silnika taki urok... w końcu kupiłem porządny szczękowy kask z dobrym wyciszeniem i było miód malina...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2020 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 32
				 
Motocykl: CRF 1000 
Przebieg: 38000 
				
				
				 
Online: 15 godz 55 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja siedziałem przy mojej ze stetoskopem 1,5 godziny i nic nie słyszałem. 
		
		
		
		
		
		
		
	Myślę że Ci którzy nie słyszą lub nie zwracają uwagi na różne stukoty itp. mają znacznie łatwiej bo w naszym przypadku jak już jakiś dźwięk wpadnie do głowy to pozamiatane...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2020 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 32
				 
Motocykl: CRF 1000 
Przebieg: 38000 
				
				
				 
Online: 15 godz 55 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja też miałem do czynienia z inną marką i faktycznie pewne odgłosy należało olać, ale oczywiście zanim się z tym pogodziłem były(jak zwykle) poszukiwania przyczyn. Osobiście uważam że honda zawsze miała najbardziej aksamitną pracę ale w tym przypadku chyba jest inaczej. Ktoś mi powiedział że silniki nowej generacji nie będą już tak pięknie pracowały jak te z przed kilkunastu lat. Może coś w tym jest?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				Miasto: FZG 
					
				
				
					Posty: 296
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 22000 + 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 15 godz 50 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprawdź napinacz łańcucha rozrządu. Kumplowi podobnie cykało w ATAS, serwis hondy mówił "wszystko OK, jeździć obserwować" i napinacz skończył żywot w Albanii przy 23kkm.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Africa Twin, w języku czarnych stóp "Ta, na której nie posiedzisz" http://forum.transalpclub.pl/viewtop...?f=183&t=20686  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak się mógł skończyć napinacz przy takim nalocie? Przeca to proste jak cep. Co tam mogło paść?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
sprężynka, chyba w CRF dochodzi jeszcze ciśnienie oleju ale pewności nie mam, sama sprężynka to spore ryzyko gdy pęknie bo napinacz się cofa i engine kaput
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.02.2020 o 12:16  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |