| 
			
			 | 
		#121 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak fajnie zrobisz będziesz miał zamówienie na mała serię. Ci co mówią, że im w afri mocy nie brakuje albo kłamią albo nie jeździli niczym mocniejszym  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#122 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko pytanie czy jest sens?  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Te kilka KM które brakuje Ci w Afryce znajdziesz w Super Tenerze  . A jak dalej mało to wsadzisz silnik z TDM 4tx i masz 80 kilka kucyków. Jak dobrze sprzedasz Africę to zostanie Ci rezerwa $$ na modyfikacje ST  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#123 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Przyrost mocy ma sens tylko wtedy kiedy masa jest na stałym poziomie, ST będzie sporo cięższa od Afry rd 03 z 70 konnym silnikiem. Stosunek mocy do masy będzie na korzyść w Afrze. Te przymiarki robię czysto teoretycznie, tak naprawdę żeby ocenić czy taka rzeźba ma sens trzeba by mieć silnik i ramę i przymierzyć, jesli okazałoby się, że silnik jest ciut za długi to by wymagało cięcia ramy i sporej rzeźby zatem zasadność takiej operacji byłaby dyskusyjna. Prościej byłoby wziąć piec od Trapa 700. W przypadku Afry rd 03 to zysk 10 KM i myślę ,  ze dałoby radę wykorzystać moduły od 03 a także zrobić to na gaźniku.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 22.11.2011 o 18:42  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#124 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Napewno te silniki  sv i dl nie mają nic wspólnego z trwałością hondy
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#125 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#126 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ale czy tak naprawdę moc jest podstawowym wykładnikiem? Dla wielu nie jest a ważne jest coś zupełnie innego  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#127 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
No wiesz z czasem się po prostu inaczej patrzy na świat , inaczej niż 20 lat temu.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#128 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Akurat miałem sv i dl i swego czasu odwiedzałem amerykańskie fora tychże i z tego co amerykany pisali to 100 tys mil robią bez większych problemów, oliwy nie biorą, kosz nie napirdala.. zgoda był jeden kolo co zrobił na sv 138 tys mil i silnik padł, ale jak sam twierdził nie zmieniał oleju tak często jak powinien... Afryka po czymś takim z takim przebiegiem, żarła by olej tak jak benzynę, ta długowieczność tych silników to trochę jednak mit na wyrost, tzn są długowieczne , ale Afryka nie jest jakimś tam odosobnionym wyjątkiem, sporo jest motocykli, które robią bez pierdnięcia 200 tys.....znajomy miał gsxr 1100 95 rok , moto miało 250 tys w kołach i posypała się dwójka, silnik jako taki dalej latał jak ta lala.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#129 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja w SV i DL nie wierze. Mam na to pare dowodów.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#130 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dla mnie to nie jest oczywiste.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |