| 
			
			 | 
		#111 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak obiektywnie to jechałeś nią może z 500 metrów chyba 😉
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#112 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no nie przesadzajmy, środek cięzkości jak we wszystkich yamahach wysoko - zgadza się ale silniczek, wyważenie i prowadzenie pierwszorzędne. Dla mnie po prostu za delikatna w stanie prosto z fabryki, ale to sie da poprawić. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zresztą, to co robi z nia Pol Tarres świadczy że moto na prawde jest dobre, byle czym by tego nie dał radę zrobić co robi na rajdach itp. np Erzbeg Rodeo a co do kopyta to ostanią rzecz jaka potrzebujesz jest wiecej mocy w terenie ![]()  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#113 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 49 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja wolę mieć wyżej  , niżej to mają HDki ![]() pod linkiem filmik co i dla czemu https://www.youtube.com/watch?v=GoK4hPtW-rg 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#114 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie nie nie... Nie będzie dyskusji.  
		
		
		
		
		
		
			  Subiektywnie... nuda w ...j! Jak na niekochanej ale szanowanej DR 650. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#115 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Yamaha Tarresa jest troszkę zmotana i kilkadzisiąt kilo lżejsza niż fabryka.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#116 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Zmienił wydech na lżejszy, usunął lusterka i inne drobiazgi ale dołożył kilogramy na gmolach i płycie pod silnik.  To daje mniej więcej podobną wagę co oryginał, większość rzeczy i tak została fabryczna: https://enduro21.com/en/bikes/latest...-on-the-planet
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#117 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Z całym szacunkiem - F9 nie to mówi w filmiku i ma rację. To nie zmienia faktu, że dla stabilności lepszy jest motocykl o niżej położonym środku ciężkości od motocykla o wyżej położonym środku ciężkości. Stoisz bo: 1) im dalej od siebie są centra masy moto i kierownika tym trudniej przewrócić taki układ. Sytuację poprawi zarówno moto o niżej położonym środku ciężkości jak i kierownik o dłuższych nogach lub z ołowianym kaskiem na głowie. 2) lepiej amortyzujesz nierówności (skok zawieszenia na udach to ok 50 cm, a na zawieszeniu moto ok 25 cm). Jeździć moto nie umiem, ale fizykę musiałem.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#118 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 i na pewno nie kilkadziesiat kilo lżejsza, nie jest to fizycznie mozliwe  
		 | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#119 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 nie jest to prawdą - zależy bowiem od aplikacji. W terenie wolimy środek cięzkości nisko dla stabilności w wolnej jeździe ale w np MotoGP wolimy środek wysoko dla szybkiej zmiany kierunków jazdy przy dużej szybkości.  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#120 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Hm - chyba jednak jest prawdą, skoro sam piszesz to samo: niższy środek ciężkości = bardziej stabilnie, a wyższy = łatwiej zmieniać kierunek (czyli mniej stabilnie) 😀. O tym co gdzie wolimy to ja się nie wypowiadałem. Ale,już się wyłączam. Pa.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Czechy - co warto? | jamarjan | Przygotowania do wyjazdów | 37 | 16.07.2025 09:13 | 
| Klr 650 czy warto kupic ? | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 22 | 17.04.2012 22:01 |