| 
			
			 | 
		#191 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ps. Dla mnie dual to 790-ka, może i spory dual ale jest. Każdy ma pewnie inną definicję duala :-). https://en.wikipedia.org/wiki/Dual-sport_motorcycle  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#192 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Gdyby można było kupić nową DR650 z 6 biegiem, ABS i wtryskiem - brałbym w ciemno. A ponieważ nie ma, no to biorę 300L. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#193 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A czy to nie liście? Spytaj tych kolegów którzy upalają w terenie duale (i nie mam na myśli szutrów - to drogi) Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#194 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No dobra nie bijcie - kwestia definicji duala - EXC500 czy 450 też nie jest to taki przysłowiowy liść  - raczej taki dual-sport jak to definiują np: 
		
		
		
		
		
		
		
	https://dirtbikemagazine.com/2020-kt...ort-full-test/ Serwis w EXC to prawie serwis w 450L jesli chodzi o interwał . Zawory - poczytajcie kiedy wymagają w exc450/500 ingerencji(nie pisze o sprawdzaniu) - kwestia dbania o filtr powietrza. Jest sporo filmów porównujacych te motocykle i może bym rozważył 450L - ale za droga jak dla mnie. I co kto potrzebuje - ja jak sie wybiorę max na jakiś TET z1000 km to dam radę na exc i chyba to bedzie wyprawa życia   A z przyjemnoscia na exc poogarniam okoliczne szutry i do tego głownie bedzie służył jak w koncu kupię ![]() Serwis mnie nie przeraża - sam ogarniam   Ale jestem ciekaw 300L jak sie sprawdzi uzytkownikom - może to bedzie nastpeny moj motocykl- ale jak pisałem mimo iz myslałem nie kupie motocykla na podstwie filmów YouTube  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#195 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 19 godz 31 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Babel, ale my piszemy o "Szwenduro" CRF300L, a nie o CRF450L, którą trudno tak naprawdę uznać za duala, tak jak EXC 450 czy 500. 
		
		
		
		
		
		
		
	W dualu zmieniam olej, sprawdzam płyny, smaruje łańcuch, oblukam filtr powietrza i miesiąc jeżdżę gdzie chce tylko tankując, a przy tym dupa nie przetnie mi się na pół po całym dniu w siodle.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#196 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest dualsport. Jeździ się tym np. na ryby. 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() A to nie jest dualsport ALE można pojechać nim na ryby  .![]() Ja odnoszę wrażenie że amerykany i inne kangury dual sportem to zwią wszystko co ma blachę i światełka.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#197 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie, masakra. Przed chwilą zadzwonił do mnie znajomy z ASO, że ktoś wypadł i można wejść w kolejkę na 300R. Taką chciałem. Tyle, że na razie znam ją jedynie z YT 
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]()  i muszę się określić do pnd![]() Miałaby być w marcu. Kolejne dopiero w czerwcu  
		Ostatnio edytowane przez muszel72 : 19.02.2021 o 15:48 Powód: grzechota  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#198 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem podobny dylemat - ja odpuściłem  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#199 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			300L= Szwenduro. Określenie w punkt.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#200 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zaczekam na test w realu 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |