| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	www.motopodroze.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Nottingham, UK 
					
				
				
					Posty: 697
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 50 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			terz by mi sie przydaly bo u nas co chwile dosypuje
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mysle, ze z tym trzymaniem to pewnie jak na wysokich i waskich oponach w terenowce. W glebokim sniegu (albo w grzaskim blocie!) na lancuchach idzie jak burza, ale na naprawde twardym lodzie albo kawalku asfaltu robi sie ro-de-o :/   Jak sie naucze sam zmieniac opony to sobie te Trelemoreleborgi z kolcami przecwicze, powinno byc bardzo fajnie, po stowce mozna dostac oponke, ale wymiana prawie drugie tyle  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W tym typie łańcucha brakuje wzdłużnych wstawek które by pomogły w osiowym prowadzeniu opony. Łączenia na środku popony połączyć dodatkowymi odcinkami i uzyskamy osiową stabilizację. 
		
		
		
		
		
		
			Przyzwoicie powinien działać np taki jak ten , model ALPINA http://www.spikes-spider.pl/ ma poprzeczne wstawki do odpychania i wzdłużne do utrzymania kierunku jazdy. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 12.02.2009 o 16:07  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Super pewnie zachowywalyby sie takie, ale kto to by na rozmiar moto uplotl?    
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 Mam przerąbane :) 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: DW_ 
					
				
				
					Posty: 1,673
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: stoi 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 dzień 3 godz 58 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W samochodach przy zmianie kółek na zimowe wstawia się jedną część do której się potem mocuje tego spajderka. Na motu to raczej niemożliwe. Zresztą ja myślę, że to jakaś prowokacja jest. W biały dzień.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Samul te na prawej fotce wyglądaja ciekawie, sporo elementów odpychajacych jak i stabilizujących kierunkowo , tylko opona moto jest dość wąska i zapewne było by ciężko to upleść, no chyba że mniejsze ogniwka. 
		
		
		
		
		
		
			PARYS, przy moto trzeba by zastosowac jakis patent który by trzymał i nie obcierał o np wahacz. Pytanie tylko o zasadność montarzu łańcuchów, o ile ktoś chce polatać po śniegu to chyba mniej kłopotliwe są np opony z dużą kostką crosową. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |