| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Lublin/Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 123
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: wchuj 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Siema wszystkim 
		
		
		
		
		
		
			Moje pytanie jest następujące z czego najlepiej wykonać zbiornik paliwa. Zarówno taki dodatkowy umieszczany w razie potrzeby pod boczkiem którego kształt może być nieco bardziej kanciasty jak i taki który będzie umieszczony zamiast oryginalnego baku, coś w rodzaju tych ACERBISa. Co do kształtu nie musiałby być ideał Przygotowuje TT do dalszych wojaży i zamiast oryginalnego zbiornika będzie inny 20litrowy metalowy z motocykla ale chciałbym dodać jeszcze jeden 4-5litrowy by uzyskać zasiek około 400km. Z czego najlepiej, najtaniej i najprościej zrobić zbiornik dodatkowy i z czego można by wykonać główny 
				__________________ 
		
		
		
		
	2x WSK 125>MZ TS 250  > SUZUKI TS 50> MTX 125> HONDA NX 650 Dominator > YAMAHA TT 600 Belgarda 94r. >   Honda NXL 650r 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: Okuninka latom, a Biala Podlaska zimom. 
					
				
				
					Posty: 579
				 
Motocykl: R1100GS 
Przebieg: :dupa: 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 16 godz 7 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zapytaj inz. Mamrota z Bielska Podl. 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Prosty i skutecznu sposób na dodatkowy zbiornik, wykonany w technologii rejli by Misza. 
		
		
		
		
		
		
		
	 .Nigdy nie byłem na Ukrainie, natomiast podejrzewam że w Rumunii dodatkowe paliwo będzie jednak zbędnym balastem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 dziad barowy 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: bielsk podlaski 
					
				
				
					Posty: 1,994
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 13 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jest takich trzech Panów z Siedlec, którzy w tamtym roku dojechali ttr kami na czukotkę. mieli samoróbki zbiorniki z aluminium i mówili, że to niewypał bo zaczeły cieknąć od gleb i był problem z dostępem do spawarki alu. poksyliny i poksipole nie pomagały. popieram pomysł kolegi wyżej. dwa baniaki doczep na gmolach i wsio. 
		
		
		
		
		
		
			znalazłem link http://www.chukotka.motogryf.pl/ było o nich na forum kiedyś. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce  
			Ostatnio edytowane przez wasilczuk : 18.12.2010 o 12:26  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dokładnie. A ta finezja mocowania  
		
		
		
		
		
		
			 . Siedzi sztywno, a zdejmuje się chwilę.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I do tego właśnie służą sety pasażera.  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Też mi się wydaje, że lepiej kanisterek, niż dodatkowy, zmotany zbiornik. Do tego kanisterek można użyć jako blokadę przedniego amora podczas transportu.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Lublin/Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 123
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: wchuj 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobra to umieszczę kanister pod boczkiem jak już albo rzucę gdzieś na tył. 
		
		
		
		
		
		
			A dlaczego uważasz że dodatkowe paliwo w Rumuni nie będzie potrzebne? O tych gościach czytałem w motovoyagerze i powiem że też chciałbym kiedyś zrobić taką traske   Wiadomo najlepszy do takiej podróży byłby zbiornik ACERBIS sygnowany do TT ale jak dla mnie za drogie. Tak w ogóle to jak powstają takie plastikowe zbiorniki, są jakoś nadmuchiwane w formie jak te w qadach czy odlewane w jakiś sposób? 
				__________________ 
		
		
		
		
	2x WSK 125>MZ TS 250  > SUZUKI TS 50> MTX 125> HONDA NX 650 Dominator > YAMAHA TT 600 Belgarda 94r. >   Honda NXL 650r 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W zimie można zarobić na odśnieżaniu po sąsiadach ![]() W lecie na zbieraniu jagód , grzybów , butelek złomu , puszek po piwie. itp. Są możliwości, może brakować tylko chęci. Na planowaną trasę ( Ukraina , Rumunia ) wystarczy oryginalny 12l. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 21.12.2010 o 12:27  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Lublin/Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 123
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: wchuj 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  ale o tym że trzeba uzbierać na sam wyjazd, na nowe opony, nowy olej, i kilka dodatków to nie pomyślałeś, gdybym pracował to nie jest to problem ale ja studiuje dziennie i to po za domem. Na wyjazd zakładam zbiornik 20l z XL 600, i napiszę to po raz kolejny że zakładam większy zbiornik dla mojej własnej wygody i tego że jak zaleje pod korek na Ukrainie nie będę musiał lać za drożej w Rumuni... Ciężar zbiornika mi nie przeszkadza bo jest może 2kg cieszy od plastiku. Link z innego forum gdzie zadałem to samo pytanie: http://www.boxer-motor.com/index.php...d=60&Itemid=57 http://www.boxer-motor.com/index.php...d=88&Itemid=57 W tym temacie chciałem poruszyć kwestie budowy dodatkowego zbiornika a nie 'dodatkowego zbiornika do mojego wyjazdy do Rumunów',,, Dziękuje  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			2x WSK 125>MZ TS 250  > SUZUKI TS 50> MTX 125> HONDA NX 650 Dominator > YAMAHA TT 600 Belgarda 94r. >   Honda NXL 650r 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze Ostatnio edytowane przez Hipolit : 24.12.2010 o 15:25  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://www.boxer-motor.com/index.php...d=60&Itemid=57 
		
		
		
		
		
		
			To forum jest martwe od kilku już lat. Na różnicy cen 8 litrów paliwa raptem zaoszczędzisz 2 piwa. Uznaję zasadę niewyważania otwartych drzwi. Jeśli już masz takowy 20 litrowy zbiornik od Xr to sprzedaj i kup dedykowany do TT. Niewiele dołożysz. Natomiast jeśli nie masz jeszcze od Xr i planujesz dopiero kupić i do tego jeszcze kombinować to już głupota. Zbiornik może mieć ( a napewno ma ) inny sposób mocowania i długość. Może również nie pasować kanapa. Miałem taką TT jak masz Ty z dużym zbiornikiem paliwa. Tankowanie do pełna miało tyko sens ,gdy jechaliśmy w góry na kilka dni dala od stacji benzynowych . Skoncentruj się lepiej na doprowadzeniu do dobrego stanu tech. swojej TT by w drodze nie przysporzyła Ci niespodzianek. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 27.12.2010 o 14:50  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| zbiornik paliwa | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2012 16:42 |