![]()  | 
	
		
 Dodatkowy zbiornik paliwa. Jak wykonać z jakiego materiału? 
		
		
		Siema wszystkim 
	Moje pytanie jest następujące z czego najlepiej wykonać zbiornik paliwa. Zarówno taki dodatkowy umieszczany w razie potrzeby pod boczkiem którego kształt może być nieco bardziej kanciasty jak i taki który będzie umieszczony zamiast oryginalnego baku, coś w rodzaju tych ACERBISa. Co do kształtu nie musiałby być ideał http://forum.motocyklistow.pl/style_...ult/flesje.gif byle odporny na uderzenia. Przygotowuje TT do dalszych wojaży i zamiast oryginalnego zbiornika będzie inny 20litrowy metalowy z motocykla ale chciałbym dodać jeszcze jeden 4-5litrowy by uzyskać zasiek około 400km. Z czego najlepiej, najtaniej i najprościej zrobić zbiornik dodatkowy i z czego można by wykonać główny http://forum.motocyklistow.pl/style_...n_question.gif  | 
		
 Zapytaj inz. Mamrota z Bielska Podl. 
	:)  | 
		
 Prosty i skutecznu sposób na dodatkowy zbiornik, wykonany w technologii rejli by Misza. 
	http://lh5.ggpht.com/_c_HXNlsuDoY/Sr...braz%20019.jpg. Nigdy nie byłem na Ukrainie, natomiast podejrzewam że w Rumunii dodatkowe paliwo będzie jednak zbędnym balastem.  | 
		
 jest takich trzech Panów z Siedlec, którzy w tamtym roku dojechali ttr kami na czukotkę. mieli samoróbki zbiorniki z aluminium i mówili, że to niewypał bo zaczeły cieknąć od gleb i był problem z dostępem do spawarki alu. poksyliny i poksipole nie pomagały. popieram pomysł kolegi wyżej. dwa baniaki doczep na gmolach i wsio. 
	znalazłem link http://www.chukotka.motogryf.pl/ było o nich na forum kiedyś.  | 
		
 Dokładnie. A ta finezja mocowania :). Siedzi sztywno, a zdejmuje się chwilę. 
	 | 
		
 I do tego właśnie służą sety pasażera. :D 
	Też mi się wydaje, że lepiej kanisterek, niż dodatkowy, zmotany zbiornik. Do tego kanisterek można użyć jako blokadę przedniego amora podczas transportu. ;)  | 
		
 Dobra to umieszczę kanister pod boczkiem jak już albo rzucę gdzieś na tył. 
	A dlaczego uważasz że dodatkowe paliwo w Rumuni nie będzie potrzebne? O tych gościach czytałem w motovoyagerze i powiem że też chciałbym kiedyś zrobić taką traske:drif: Wiadomo najlepszy do takiej podróży byłby zbiornik ACERBIS sygnowany do TT ale jak dla mnie za drogie. Tak w ogóle to jak powstają takie plastikowe zbiorniki, są jakoś nadmuchiwane w formie jak te w qadach czy odlewane w jakiś sposób?  | 
		
 Hipolicie, nie panikuj tak trochę z tą Rumunią :). To jest Unia Europejska, tam nie ma dziczy :). Jaki masz teraz zasięg? Chcesz ostro dawać w pałę w terenie? Będziesz miał GPS z dobrymi mapami? 
	 | 
		
 Dokładnie.  Z tankowaniem nigdy nie miałem problemu. 
	 | 
		
 :opo czym wnioskujesz moją panię? Dobrze wiem że nie jadę na Syberię, mi chodzi bardziej o wygodę a nie o zasięg. Na upartego mógłbym jechać z oryginalnym zbiornikiem i w razie W bańką na tyle ale dziennie będę miał do zrobienia 300km to wolałbym to trzaskać na jednym tankowaniu a przerwy robić w każdym ciekawym miejscu a nie na każdej stacji:vis::) 
	Zasięg na oryginalnym zbiorniku to 160km, na tym co go przystosuje 300 około. Może i faktycznie zbiornik i na wszelki 5l w zapasie wystarczy, szkoda czasu i środków marnować na taką przeróbkę tylko dla zasięgu jak i tak będę na stacjach. Co do 'lubię zapierdalać' to jeśli będzie okazja czemu nie:D Mapy całej Europy w nawigacjach mam cały czas aktualizowane ale to jeszcze będę ogarniał jak będę miał do niego dostęp i czas. Zamierzam wziąć jeszcze papierową.  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:56. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.