Cytat:
Napisał Cassini
C3 powinno się stosować tam gdzie jest wysoka temperatura np. w oleju skrzyni biegów.
W kole co prawda tarcza może się mocno nagrzać ale aluminiowa piasta w 95% czasu jest chłodna więc wniosek nasuwa się sam.
|
no chyba, że jedziesz latem w 35st.C 140km/h na autostradzie w 2 osoby i zapakowany. C3 niczego nie zmienia w kwestii prowadzenia motocykla a daje sporą granicę bezpieczeństwa przed zatarciem się łożyska. Większy luz także kompensuje ew. niedokładności w piastach łożysk, czy tulejek wewnętrznych.
Z czasem także smarowanie wewnętrze ulega degradacji co podnosi temperaturę pracy łożyska. To tak na logikę bo projektantem nie jestem.
kiedyś temat był wałkowany :
https://africatwin.com.pl/archive/in...p/t-16134.html
Mam już 133.000km i przednie łożyska oryginalne także nie wiem co tam honda wsadziła, trochę mnie to martwi

co 2 komplet opon wymieniam uszczelniacze dając za ich wargę smaru ile wlezie.