Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  RAFWRO
					 
				 
				Dzięki za uznanie. 
Napięcie do voltomierza pobrałem ze stacyjki a masę ze stalarza czachy. 
Decyzja podyktowana pomiarami - w wych miejscach było równe napięciu przy akumulatorze. 
W zasilaniu tripa było o 0,10, 0,20 V niższe. 
Nie potrafię określić czy w tripie jest jakaś stabilizacja  . Z drugiej strony gdyby była to wg mnie, tym bardziej bym odradzał podłączenie voltomierza za nią. -Po co mi wskazanie prądu ładowania po stabilizacji, tym bardziej, że stabilizacja (jeśli jest) dotyczy tylko tripa. 
Rafał   
			
		 | 
	
	
 
Pytam bo u mnie wychodzi mi że są jakieś straszne strzały w instalacje /przyczyna ew. spaleń/ ciekawy po prostu bylem gdzie to podłączyłeś. Zrobilem sobie coś podobnego i dopóki nie miało zabezpieczenia to jarało się raz za razem, przebijało tranzystor na wejsciu