04.03.2019, 11:38
			
			
		 | 
		
			 
			#31
			
		 | 
	
	| 
			
			 nOOb 
			
			
			
			
				
 
				Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Góra 
					
				
				
					Posty: 145
				 
Motocykl: RD04
  
				
				
				
				 
Online: 2 dni 13 godz 25 min 42 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  majki
					 
				 
				Przy nowym/drogim moto tylko AC i śpisz spokojnie, a do tego jesteś kryty jak sam coś głupiego wywiniesz...    Dodatkowo na mieście używam mocnego, dwustronnie ryglowanego Ulocka (przypinanie do słupka bądź blokowanie koła przez lagi), byle kmiot tego nie ruszy, a na prosa to jeden pies. Do tego dobrze jest zostawiać moto w takim miejscu, żeby nie dało się podjechać busem za blisko... Pokrowiec w garażu to głównie przed kurzem i 'macaniem' innych użyszkodników garażu. A i pomaga rzadkie mycie moto...usłyszałem kiedyś o swojej NAT, że wygląda jakby miała z 10lat, taka jest 'zniszczona'...miała 6miesięcy i była po prostu ubłocona po offie...   
Braciak jak kupił GS12LC to niczym moto nie blokuje zostawiając na wiele godzin w centrum Wawy czy w garażu...tylko seryjny alarm/immo i blokada kiery...ale ma AC. Nie rozumiałem tego i swoją starą, styraną czwórkę zawsze ulokiem blokowałem parkując obok jego nowego GSa...teraz jak mam nowe moto z AC to już łapię o co kaman...czasem mi się nawet nie chce Ulocka zapinać...tylko blokada kiery...    
			
		 | 
	 
	 
 
ile kosztowalo AC na 04 a ile na NAT... bo chyba roznica jest kolosalna co ?   
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |