Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  chinol
					 
				 
				najbardziej mi się podoba ze zasadniczo system bez kluczykowy nie przeszkadza   
stabilność na zakrętach i koleinach większa niż rd07   )
 
moja pani 180cm, ja 183cm wzrostu spokojnie 200km w jedna i w druga do teściowej w niedziele zrobiliśmy   )
 
po dotarciu zmieniam wydech Akropvic bez katalizatora będzie 15koni więcej banana na ryju    oby doszło do 70   
wczoraj Rd07a i tenera 660 zostały pozamiatane   )na przyspieszeniu, ma tez lepszą max bo 180 km/h idzie 
 
pośmigaliśmy wczoraj w trojkę i chłopaki zgodnie powiedzieli ze nie są mnie wstanie dojść   
składa się w zakrętach rewelacyjnie i moment jest z dołu nie mogę się doczekać aż pojadę w Alpy   
tylko plisssss nie w teren   )))) bo miałem okazję testowym pośmigać po poligonie i zawiecha super wybiera ale opony sie nie nadaja, jak jest sliskie błoto to gleba murowana ( jakos opanowałem   ) )  
			
		 | 
	
	
 
Teraz to już nie wiem czy wybierać się na jazdę testową , NAT , jeżeli ten ma lepszą stabilność w zakrętach i koleinach . No ale może mamy różne pojęcie o koleinach , u nas takie że autem strach jechać. No i pewnie decydujący jest fakt że ja już nie jestem taki najmłodszy.
Pozdrawiam , ja jednak pozostanę przy normalnym motocyklu ,choć sam fakt że chciało mi się spróbować jest dużym plusem dla tego projektu.
P.S. Tylko co próbować , założenie że GS i tak zostaje jako dwuosobowy, triumph street scrambler, ducati scrambler, NAT ?