Panowie,  
Z przyjemnością opowiem Wam o nowym modelu w zakresie dostępnych informacji.  
 
Miałem okazję przejechać tym motocyklem łącznie 15 km po leśnych i asfaltowych drogach.To dystans pozwalający na wyrobienie wyłącznie pierwszego wrażenia.  
Testowałem wersję z automatyczną skrzynią biegów DCT wysposażoną dodatkowo w terenowy tryb G.  
 
Silnik oddaje moc bardzo płynnie (jest to szczególnie widoczne w zestawieniu z KTM LC8 o który pytaliście). Na jedynce motocykl bez problemu idzie na koło z samego gazu. Dynamika motocykla do 180 km/h jest bardzo dobra, prędkość maksymalna wynosi ponad 220 km/h (licznikowo). Zawieszenie w standardzie jest zestrojone stosunkowo miękko, posiada jednak pełną regulację w zakresie napięcia wstępnego, dobicia i odbicia. Pomimo bardzo dużych skoków zawieszeń motocykl na standardowych oponach prowadzi się bardzo pewnie przy prędkościach autostradowych. Kontrola trakcji ma 3 stopnie, w najniższym pozwala na lekkie uślizgi tylnego koła. Istnieje możliwość jej całkowitego wyłączenia jednym przyciskiem na postoju. CRF1000L jest bardzo zwrotny, promień skrętu wynosi 2,5 m. Motocykl sprawia wrażenie bardzo łatwego w jeździe i przyjaznego dla kierowcy.  
 
Sam byłem posiadaczem XRV750 RD07, na której przechałem 30 tys. km, również w terenie.  
Specjalnie nie zestawiam ze sobą tych wersji, ponieważ CRF1000L wygrywa konfrontacje na wszystkich polach podczas jazdy.  
 
Jazdy testowe dla klientów będa odbywały się już od marca w Honda Plaza.  
Oczywiście założeniem testów jest sprawdzenie motocykla, w różnych warunkach, do czego zachęcamy.  
 
Karol  
Honda Plaza
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Ostatnio edytowane przez karol1989 : 25.11.2015 o 19:03
					
					
				
			
		
		
	 |