Redrobo, u mnie tez sa oringi i do konca trzymaja. Problemem jest tylnia zebatka. Lancuch i zebatki co zalozylem mialy nalatane 10 tys + 25 tys czyni 35tys. to moja maxymalna granica, pozniej tylnia zebatka robi sie okragla.
Ja uzywam zgodnie z przeznaczeniem. Zrobma maly test. Wezmy dwa te same auta, spuscimy olej ze skrzyni biegow. Ja pojade bez oleju a Ty nalejesz oleju z piaskiem do skrzyni i zobaczymy ile ujedziemy
Jorge, fajny patent znalazles. Kumal ogolnie o czym tam pisza, ale chetnie posluchalbym specjalsty od angieslkiego coby to w punktach zalapal.
Dubel, ja uzywam motura jako konia codziennego i to mnie sie najbardziej liczy i w tym celu nabylem afryke. Tak, mam wszystko oryginalne, lozyska w kolach (na zebatce tylko wymienilem) tarcze hamilcowe (ale juz sie koncza) i reszte. Uszczelniaczy w widlach tez nigdy nie wymienialem, podejrzewam ze sa oryginalne. Wiec gdzie tu bajki robie?
UWAGA: nikogo nie namawiam do uzytkowania moto tak jak ja
Killjoy, tak, ten piasek na lancuchu pomaga w smarowaniu i dodaje mocy