Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.07.2013, 18:30   #10
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Zwarcie to ja zrobiłem w kostce co się łączy z tą od reglera, okrągła

Cytat:
Napisał Marcin-BB Zobacz post
Śrubka co przykręcasz nią dekielek ma taką małą podkładkę z tworzywa. Mała rzecz a ma znaczenie. Bez niej śrubka robi zwarcie i bezpiecznik wywala- też się kiedyś zastanawiałem czemu bez dekielka hula a po założeniu pali bezpiecznik
Co do powyższego Marcinie to ta podkładka zapewnia odpowiedni dystans, w gwincie w pompie także jest taki mały ogranicznik. Więc bez tej podkładki dekielek zachodził zbyt głęboko. Zwróciłem na to uwagę.

Dziś cały dzień doktoryzowałem się z pompy paliwa w AT. Wnioski:
1. Pośrednim źródłem problemów z pompą było utlenienie złączek. Poprawione, w całej AT za radą Kazmira. Teraz nie ma opcji aby coś nie łączyło
2. Wszystkie trzy pompy które testowałem - były źle poskładane!!!
3. W pompie nr 1 są oryginalne styki w bdb stanie, ale coś było majstrowane i źle nachodził dekiel - blokując styki po zamknięciu. Otwarta działała, zamknięta nie. Poprawiłem, poskładałem - hula jak trzeba.
4. Pompa nr 2 to oryginalna w mojej AT po zmianie styków. Cała płytka ze stykami została źle założona, styki źle ustawione - blokowały się i się powypalały od tego... Po zmianie jeszcze raz styków, działa jak trzeba.
5. Pompa nr 3 (kolegi) miała wszystko prawie ok, świeże-nowe styki zamiennik, ale źle była umiejscowiona blaszka przy tej sprężynce (za nisko) i naprężenie tej sprężynki było tak mocne że styki się nie rozłączały. Po poprawce ustawienia tej blaski - także działa.

Temat paliwowy uważam za rozwiązany i dziękuję Wszystkim za pomoc i porady

Niestety cykanie, dzwonienie z okolic cylindrów nie ustąpiło i nie miało raczej nic wspólnego z pompą paliwa jak twierdził mechanik. Ale to już jest temat na inną opowieść do wątku o "cyku" i wierzę że dojedzie i wróci tam gdzie planuje To co zaobserwowałem - to że po zdjęciu filtra powietrza jak się na luzie da na dłużej (15 sekund) w palnik to czasem co cykanie milknie na kilka minut a potem stopniowo wraca (oczywiście po odpuszczeniu z powrotem do jałowego).

A mówią że afryki są bezawaryjne korzyść taka ze się dokształcę i teraz temat pompy paliwa jest mi już bardzo dobrze znany, wiem gdzie szukać

Pozdrawiam
Marcin

Ostatnio edytowane przez zimny : 26.07.2013 o 19:05
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem