Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.03.2010, 06:30   #4
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,027
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 52 min 57 s
Domyślnie

Cibor ma racje, zresztą też już o tym pisałem.
Koszty przeróbki nieadekwatne do osiągniętego efektu.

Zacznij od:
- szlif dolotu
- polerka wylotu
- polerowane kolektory
- wydajniejsze cewki
- b. dobre przewody WN
- świece (splity ale w wersji platinum - z USA sciagac trzeba - wbrew pozorom nie kosztują majątku)
- zmienić airbox - gąbka + prefiltry
- wydech + ustawienie gaźników i dysz - zabawa tylko na hamowni

jak to zrobisz ma oryginale bez ruszania tłoków, wałków itp masz do 8KM więcej.

Jak Ci brakuje mocy - zmień przełożenia, AT ładnie idzie od samego dołu
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest online   Odpowiedź z Cytowaniem