![]() |
#61 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: łódź
Posty: 130
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 36 min 14 s
|
![]()
5 km ale tak? https://www.youtube.com/watch?v=HhabgvIIXik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 878
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 18 godz 50 min 27 s
|
![]()
nie tak, tak jak łodzianin: po schodach, krawężnikach na 20 cm, dziurach w asfalcie na T34, torach tramwajowych... itp
![]()
__________________
... piszę po polsku (staram się) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,285
Motocykl: RD01
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 20 min 0
|
![]()
Wojtek co za zmienia, jak się wykuruje to pykniemy laytowe szutry ,rozumiem ze w planie masz jakiś maraton Mtb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 878
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 18 godz 50 min 27 s
|
![]()
tak, do Ustronia ... Volvo
![]()
__________________
... piszę po polsku (staram się) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,104
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 20 godz 9 min 33 s
|
![]()
jaki łańcuch ostaniu w moim rowerze był hg53
no i kasetę pomóżcie dobrać ![]() ![]() ps może zmienić tytuł na porady rowerowe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 490
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 1 godz 55 min 23 s
|
![]()
Zapytam w tym wątku, aby nie zakładać kolejnego.
Pytanie do wyjadaczy - przymierzam się do zakupu roweru trekkingowego i zastanawiam się, czy zakup takowego ze sztywnym widelcem ma sens? Wiem, że kiedyś tylko na takich jeżdżono, ale postęp wypiera klasyczne rozwiązania. Dodam, że model roweru produkowany jest i obecnie w wersji z tym sztywnym widelcem. W planach jazda bez ekstremalnych warunków terenowych. konkretnie chodzi o ten model: |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 532
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 9 godz 34 min 32 s
|
![]()
Kiedyś była taka zasada: jak sztywny widelec, to tylko ze stali i w stalowej ramie. Lepiej tłumi drgania niż np. aluminium. Miałem kiedyś górala z cro-mo ze sztywnym widelcem i dobrze mi się tym śmigało. Może też dlatego, że wówczas nie wiedziałem o istnieniu amorów
![]()
__________________
"one for joy and one for sorrow" |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,600
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 35 min 46 s
|
![]()
To zależy od Twojej pozycji za kierownicą. Jeśli rozkładasz ciężar ciała 50/50 to twierdzę, że amortyzator jest konieczny dla komfortu. Chyba że jeździsz wyłącznie po gładkim i czarnym.
Amortyzator zwiększa wagę. Klasyczny rower, to kierownica nie przejmuje ciężaru kierowcy - tu nie jest wymagany amortyzator a te które są, tylko zwiększają masę roweru. Patrząc na to zdjęcie - pozycja mocno pochylona. Tylko na asfalt. I oczywiście stal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 490
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 1 godz 55 min 23 s
|
![]()
Mój stary "góral" też jest sztywny i powiem , że nie ujeżdżałem jeszcze roweru z amortyzatorem. Pamiętam jednak, że czasem aż łapki swędziały od jazdy po betonowych płytach - takie wibracje na kierę przenosiło!
![]() Pozycja w nim była również pochylona, tak jak Ziarko mówisz, ale ten typ rowerów, to chyba w większości wymusza taką pozycję jazdy. |
![]() |
![]() |