![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]() Cytat:
Jeśli chodzi o sam adapter laga->zacisk to są 2 rodziny (dla zacisków 2t): WP40/WP50 i WP43/WP48 W pierwszej masz do dyspozycji mocowania pod tarcze 260 i 300 mm. W drugiej masz do dyspozycji jeszcze 320mm. Tyle z ASO, wiem, że niektóre firmy rzeźbią mocowanie pod 320 do starszych lag, ale sporo kosztuje. Niektórzy robią po prostu dystans do istniejącego mocowania (tylko nie wiem, czy przy mocowaniu pod 300mm nie byłoby za mało miejsca na taką przejściówkę). http://www.he-motorradtechnik.de/ pzdr, Adam EDIT: Z tego co wiem, to w husqvarnach nie były nigdy montowane zawieszenia WP. Były 50 klasyczne, ale Marzocchi (Magnum 50). Takie magnumy zdarzały się też w niektórych starszych wyczynowych KTMach (rzadkość). I one były już bodajże pod 20 mm ośkę. Ostatnio edytowane przez fxrider : 09.05.2012 o 09:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Adapter dla zacisku na tarczę 320 mm, jak pisałem wcześniej, wykonam we własnym zakresie.
Nie dawno zrobiłem takie cóś do UPS Marzocchi i .... po 1 kkm jeszcze żyję i nic się nie rozpadło. ![]() |
![]() |
![]() |