![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#38 |
![]() |
![]()
Mirek zrozumiałem że chcesz sprawdzić czy czytam Twoje wpisy? Przeczytałem ten emocjonujący, pełen pasji i zacietości w udowodnieniu swojej racji wątek. Każdy z uczestników dążył do aprobaty swojego sposobu dbania o długowieczność swojego cepa. Jakiś czas temu stwierdziłem że ciężko jest poprawić po fabryce, uczyć konstruktorów z wieloletnim doświadczeniem jak budować motocykl. Zrzuciłem dodatkowe akcesoria ktore moga odpaść w terenie i jestem z tego zadowolony. Łańcuch smaruje olejem przekladniowym. Na Magadan bym tego nie założył bo by nie przetrwało odcinka z głębokim tortem na Starej Magadańskiej. Ale jezeli ktos ma potrzebę niech zaklada. Estetycznie to wygląda i pewnie robi robotę. Dobrze jest posmarować łańcuch i dać mu chwilę na niewinny romans z używanym środkiem.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
felga tył | cube | Hamulce, kola, opony | 7 | 11.08.2008 09:22 |