|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() |
Ciekawe czy dało by się przekonstruować by nie trzeba było nic ciąć.
Mam uraz do niszczenia stanu fabrycznego.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
Wyjściem by było wykonanie jakiegoś zamiennika tej kratki. ale inna sprawa, że lepiej mieć naciętą kratkę niż potrzaskane plastiki.
__________________
"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej." |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
Można np. wyprowadzić z tego miejsca jakiś spłaszczony element (płaskownik) żeby nie uszkodzić kratki i do niego podłączyć (przyspawać) dolne ramię gmola. Ale taki element, to osłabienie całego systemu mocowania. W czasie gleby, główna siła działa na dolne ramię gmola, dlatego uznałem, że w tym miejscu nie ma miejsca na kompromisy. Można dolne ramiona gmoli przesunąć bardziej do dołu, ale wolnej przestrzeni jest tak mało, że i tak trzeba coś ciąć, osłonę silnika albo kratkę. Lepiej kratkę ? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
![]() |
Wiadomo że czasem kompromis bywa trudny. Popatrzę z bliska na zamontowane .
__________________
AT03 |
|
|
|