![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Rzeczona wartość zależna jest od kilku rzeczy, ale żeby nie komplikować, jeśli przeważnie obciążenie motura nie jest większe niż 100 kilo, to w standardowym widelcu na szosę stosuję 10W, a w teren 7,5 i też 10W. 7,5 na asfalcie (szczególnie przy większym obciążeniu) jest po prostu "za miękkie" i moto ma tendencje do "wynoszenia" na łukach/zakrętach. Jeśli teren nie jest "crossowy", to nie potrzeba tak szybkiego odbicia/powrotu widelca. Nastawy zawieszenia są ściśle powiązane z terenem i wagą. Najlepszą opcją do ori widelca są emulatory.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana oleju w lagach (progresy) | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 49 | 23.01.2024 20:50 |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Ślizgi w lagach | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.03.2013 01:24 |
Ciśnienie w lagach RD03 | mario650 | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 02.06.2010 22:37 |