![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
![]() |
![]()
nie do końca - kawitacja rozbija głownie struktury krystaliczne wiec jest to skuteczne usuwanie wszelkich zwapnień często zatykających kanały paliwowe/powietrzne. detergent jednak reaguje z, cytujac opis preparatu TIP2:
- Nagary - Sadzę - Zapieczone i zwęglone oleje - Zabrudzenia warsztatowe - Oleje maszynowe - Oleje silnikowe - Emulsje olejowe wiec zupelnie inny rodzaj zabrudzeń, o pochodzeniu polimerowym wiec zapewne bezpostaciowym. ja sobie nie bardzo wyobrażam już nawet nie mycie a często ratowanie zestawow zupełnie zaklejonych wszystkim za pomocą wody i ludwika. bywalo, ze za boga nie dawalem gaziorom szans a jednak sie udawalo. nikt by tego nie produkowal i nie cenil jak ceni ( ten Roklin byl bardzo drogi) gdyby wystarczyla woda i psikacz do mycia silnika. ja nie planuje wiekszych eksperymentow a jak TIP2 bedzie mozna kupic 5-10 litrow a nie 200 to na pewno kupie. to jak wyglada gazior z wierzchu nie ma dla mnie wiekszego znaczenia - poza estetycznym - dysfunkcje biora sie z niedroznosci w miejscach, ktorych zobaczyc sie nie da.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |