![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
wrzucam filmidło z dzisiejszego poranka i przechodze do konkretów - co trzeba mieć/dokupić żeby włożyć silnik z Transalpa 650 do XRV 650:
- dwie sztuki uszczelki 91315MN8000 - w zależności czy zostawiamy pompe z trampka czy zakładamy pompe z XRV potrzebujemy albo gumowej rury fi wewnetrzne 28mm, długość 220mm, albo uszczelnien 91316MN8000, 91356169003 i 91302MB0013 - każdego numeru jedna sztuka. - krućca magistrali wody wychodzącego z głowicy tylnej - OEM juz nie jest dostepny wiec trzeba go wyjać z 'wybuchnietego' silnika albo dokupic uzywke. kruciec przedni jest taki sam w obydwu silnikach - palca rozdzielacza z XRV 650 zakrecanego na prawa strone walu - dostępność jak wyżej - cewek impulsowych z XRV 650 - dostepnosc jak wyzej - uszczelki na dekiel sprzegła - oszczedna Honda nie dawała ani na lewą ani na prawą stronę uszczelek tylko mazidło - zaślepek systemu PAIR - plik DWG w załączniku i tyle. reszta wchodzi 'plug&play'. gazniki zostają, moduł zostaje, kolektory zostają, mocowania silnika pasuja - nie ma uszu na tylną długą śrubę jedynie. jak juz calkiem jeździdło poskładam to napisze co jeszcze zrobilem od A do Z przy tej sztuce. silnikow z Transalpa 650 jest sporo - ceny najróżniejsze ale za 3000pln mozna juz kupic zupełną świeżynke. na fotkach silnik kolegi, kupiony za 3000pln z przebiegiem 14 tys km. wrzucamy taki piec, odświeżamy bude i mamy fajnego weterana ADV. https://www.youtube.com/shorts/cN8Z66vWjTw
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |