![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Zależy skąd ten silnik. U mnie silnik z RD07a spasował do RD07 bez jakichś kombinacji. Nie znalazłem żadnej różnicy w kole magnesowym, chociaż jak już miałem zdjęte to wymieniłem. Coś ktoś później pisał że była wersja (bodaj na rynek .ch) która miała stare koło magnesowe. No chyba że ktoś wcześniej wymienił to koło, ale nic o tym nie wiem i sądząc po stanie śrub wydaje mi się to mało prawdopodobne.
Z narzędzi bez których wymiana koła magnesowego będzie tylko rzeźbą w gównie musisz mieć - klucz udarowy (mnie wystarczył taki za 150zł + prawdziwa nasadka za 20zł) - ściągacz - znaczy śrubę o średnicy i skoku który podawałem w innym wątku, koszt kilka pln (albo coś 200 genuine chąda tul.)
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |