![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Patrząc na dane, które zamieścił ArtiZet wcześniej, najwyższe napięcia i wystarczające moce mają regulatory o najniższych numerach.
Wychodzi, że dla starszych moto lepiej wybrać FH001 lub FH008. -Model FH001 (SHINDENGEN) -Regulator type=Semiconductor, short circuit -No-load regulated voltage=14.1 ~ 14.9 V -Rectifier capacity=35 A (XTZ ma 25A) -Withstand voltage=200 V (XTZ ma 240V) -Stator Coil resistance= 0.15~0.23ohms (0,2-0,3 ma XTZ) Ps. FH008 widzę za stówkę, nie ma co się zastanawiać ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator napięcia | Michaua | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 03.10.2019 10:54 |
Regulator napiecia DZE | materna | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 21.07.2016 21:10 |