| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#431 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#432 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			koleżka podjal decyzje a mnie nic do tego. trampolinary '89 juz poskladany  
		
		
		
		
		
		
			![]() https://youtu.be/dXzrQYsDq5U?feature=shared 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#433 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szynszylu jaki tam wałek zdawczy był? Stary typ czy nowy? 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak nowy typ, to ten silnik ma 55 kucy i zawory robi się na 0.15 i 0.2 z tolerancją. To pewnie wiesz, ale piszę niewiedzącym. Sam o tym niedawno się dowiedziałem. Duży PLUS za leżące moduły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#434 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			walek jest na 13 wielowypustow. kilka postow wyzej jest fotka. wszystkie zawory na 0.1mm mial WYŁĄCZNIE rocznik 1987 z symbolem V-H. tak jak w VT500 - strzelam, ze mogly isc te same glowice. wszystko inne do samego konca ma 0.13-0.17 in 0.18-0.22 ex.  
		
		
		
			co do walka to byly wersje 1988 z walkiem 6 wypustow a luzy juz nowe. jw - luz 0.1mm na wszystkich zaworach jest TYLKO w 1987 V-H. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 13.07.2024 o 05:53  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#435 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#436 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szynszyl, ten Ceramizer można polecić. Ostatnio go używam, choć przez wiele lat używałem Xado, ale popieram polskie. We wszystkich swoich siłowniach mam to i bynajmniej nie dlatego, że coś się sypało, tylko taka ceramika nie tylko poprawia pracę silnika, skrzyni, ale wydłuża żywot. Kiedyś zdarzyło mi się postawić w XJ zatarty cylinder, ale to na inną okazję.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#437 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#438 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A propos dodatków : kiedyś zaczęła pierdzielić się skrzynia automatyczna w Prelude 2.2 na zmiennych fazach, rzecz wtedy trudno dostępna, a naprawa - strach się bać. Jedyne co mi przyszło do głowy, to dodać MotorLife (wtedy chyba jeszcze Militec). I co ? I nastąpiła poprawa, choć idealnie nie było, ale auto jeździło na tej skrzyni jeszcze długo. To też stosuję do dziś szczególnie w Tiger-ach 1050, jak są zalane takimse oleum.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#439 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			calkiem przypadkiem robilem przeglad po pierwszym 1000 km w takim oto pierdziku z 2023 roku - Suzuki Adress 125. mozna to kupic w PL dopiero od roku. skladane w Indiach, proste jak widły. co mi się podobało: 
		
		
		
			- nie udaje czegos czym nie jest: 125ccm 8,4KM v-max 90 km/h 105 kg - wyjatkowo obszerna kanapa jak na 125ccm - bardzo skuteczne hamulce - lecialem tym max 70 km/h ( powrot z myjni) ale zbiera sie calkiem milo i do ruchu miejskiego i miedzywioskowego wg mnie wystarczy - deklarowane spalanie ~2l/100km i mozna w to uwierzyc biorac pod uwage deklarowana moc i wtrysk Mikuni wykonanie 'współczesne' - widać, że to nie made in japan 1996. mam go w okolicy to bede sie przygladal co sie z nim wyprawia. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#440 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakiej wielkości to koła ma? Zwróciłeś uwagę?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |