|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 575
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 59 min 16 s
|
![]()
nawiercasz na łbie 2 otwory 4mm w linii prostej po ok 5mm, wkręcasz w nie śruby m5 i poziomo klinujesz między nimi śrubokręt, coś jak klucz do nakrętki na szlifierce kątowej. Czy ten korek w gs800 nie jest czasem z amelinium?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
A wystarczy wsadzić jakiegoś ampola/bita który się zmieści bzyknąć dwa punkty spawu i po 10 sekunadach zapomnieć o problemie. Oczywiście nowy korek dokręcać prawidłowo a nie siłowo ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 575
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 59 min 16 s
|
![]() Cytat:
![]() skoro gniazdo jest zarżnięte już torxem czy innym splinem to trzeba wykorzystać mięso które jest poza gniazdem. Założyłem, skoro może dojść ze spawarką to z wiertarką też da radę. w czym problem? |
|
![]() |
![]() |