![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
waga na mokro 175kg tak jest w katalogu i na tych filmach. Odnośnie ogólnej jakości w ostatnim czasookresie to obserwuję dokładnie to co pisze Sudden. Sieć serwisowa? jest to prosty sprzęt zrobi każdy pozostaje pytanie jak podchodzi do tego importer, oczywiście możesz robić gdzie chcesz teoretycznie ale później może się okazać iż nowy olej wlałeś zbyt szybko lub pod złym kątem.
Był u mnie klient, który pracuje na kontrakcje w Chinach, stawiają hale czy coś w tym rodzaju, mówił, że kiedy startowali z pracami to na teren budowy trzeba było cisnąć po błocie miał tam powstać jakiś kompleks technologiczny. Zrobili robotę i wrócił tam po 2 latach i oprócz znanych sobie hal całe otocznie było nie do poznania, pełna infrastruktura włącznie z autostradą kilkaset metrów dalej. Świat się zwija a oni idą taranem do przodu. Podsumowując 450MT: (będą to przeklejać i uzupełniać) - odkręcany subframe - szprychowe koła bezdętkowe - wyłącznik tylnego ABS pod palcem (nie na wyświetlaczu i nie w głębokim menu) - przedni zawias z regulacją kompresji, odbicia oraz PRELOAD (!) - 450cc na 2 cylindrach, 44KM i przyzwoity moment na niskich obrotach silnik: Łożyska NTN Japan, rozrząd DID SCR, całość na panewkach, oddzielne cylindry od bloku silnika ! - waga ok 175kg / 19x kg z płynami plus niski środek ciężkości - prześwit 220mm, prawie jak w T7 (240mm) - siedzenie na wysokości tylko 80/82 cm, więc dostępne dla prawie wszystkich - wyświetlacz LED - regulowana wysokość owiewki - handbary w standardzie - składane lusterka w standardzie - osłona silnika w standardzie - cena 27.500 PLN Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.03.2024 o 22:25 |
![]() |
![]() |