| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2024 
				Miasto: Krk 
					
				
				
					Posty: 154
				 
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024 
				
				
				 
Online: 6 dni 3 godz 50 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kupiłem NATa całkiem niedawno, wiedziałem, że temat ramy to generalnie jest słabość NAT, ale jak tak zacząłęm więcej czytać to się zaczynam zastanawiać jak tym jeździć i chyba się robię przewrażliwiony. Gdzieś czytam, że parkingowa wywrotka rama pogięta, przejazd przez dziure rama pogięta, to wy tym w terenie jeździcie? Teraz będę jeździł zes*any, że jakąkolwiek dziure zrobie to rama pogięta  
		
		
		
		
		
		
		
	  A więc jak to w praktyce wygląda? Czy faktycznie trzeba na kazdym kroku uważać? Czy jak się przejadę po terenie, to jakaś hopka delikatna, to jakieś dziura, jak mi się moto położy przy zerowej prędkości na bok bo się nie podeprę nogą to będzie ok?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Giżycko 
					
				
				
					Posty: 175
				 
Motocykl: XRV 750 Africa Twin 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 11 godz 42 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Faktycznie przewrażliwiony jesteś. Nie czytaj tych głupot.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale to jego motocykl na codzień czy tylko do filmu mu dali?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dzieju jak by motocykl nie przeżył to nazwisko  gościa tyle znaczy ze by tego nie ukrywał i by zaraz o tym było  głośno
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	  Kowal zawinił - cygana powiesili   
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Nie słuchaj głupot. Ludzie świat przejechali na NAT bezproblemowo. Wywal gmole heeda załóż OM, swmotech itp. i ciesz się jazdą. PS. moja pierwsza Afra zrobiłem 40tyś a lekko nie miała, to jak piszesz to by miałą ramę w ósemkę pogiętą. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2024 
				Miasto: Krk 
					
				
				
					Posty: 154
				 
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024 
				
				
				 
Online: 6 dni 3 godz 50 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Nie wiem czy pasują do modelu 2024, puściłem maila.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam Toni Bou definitywnie nie jestem  
		
		
		
		
		
		
		
	 ,  ale mam gmole Heeda i parę razy leżałem w offie i jakoś szkód nie ma.
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Z doświadczeń moich klientów, a mam w bazie trochę motocykli ubezpieczonych w ramach ryzyka AC   Zaczynając oczywiście od Afryki, przez BMW, HD, Triumph, Ducatii, Benelli, KTM, Suzuki, Yamahę oraz jeszcze kilka innych.Przez to mam pojęcie jak wyglądają koszty napraw motocykli. Powiem szczerze, że nie miałem klienta, który miałby problem z ramą w innym motocyklu niż crf1100. (Celowo w tych statystykach pomijam Tenerę, bo tam mocowanie tłumika, które kwalifikuje ramę do wymiany to można ręką zgiąć  ) Już w tym roku mam jedną pękniętą ramę, a w zeszłym roku miałem chyba 5. Generalnie wszyscy, którzy mieli uszkodzone ramy stwierdzili, że faktycznie jakieś miękkie te ramy, bo uderzenia są nie wielkie.Według mnie jest coś na rzeczy, ale to każdy może sam sprawdzić sprawdzając czy nie ma wybrzuszenia między chłodnicami. Oczywiście nie ma co się tym przejmować, bo jak zaczniemy się przejmować to po co jeździć ![]() W razie czego masz AC to będzie całka lub przełożą rame...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |