![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
A ja mam pytanie - bo w Suzuki DL1000 stukający kosz który dokłada wibracje do moto był upierdliwy w starszych, a i w nowszych ideałem nie jest. Można tak jeździć ale można też przerobić u Michała Szramy - robiłem i różnica była bardzo duża na plus. Wiem, że kosze u niego robione robią wiele tys km i nie ma powrotu wibracji, tłuczenia. Po prostu nie ma degradacji jakby.
Więc pytanie moje - czy to jest tak że kosze mają istotnie różną budowę i jedne się da ogarnąć a inne nie bardzo - czy coś innego..? Pytam czysto akademicko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Zużycie kasza sprzęgowego zależy w dużej mierze od sposobu i warunków w jakich moto jeździ ( teren, gumowanie, itp. ). Jest to część eksploatacyjna jak łańcuch, czy inne i podlega wymianie w chwili kiedy przestaje poprawnie działać. W zasadzie mało kto go wymienia, w jednej z moich AT wymieniłem na nowy , pozostałe sam regenerowałem i działały. W endurakach tez zdarzyło mi się wymienić, w jednej Becie nawet pękł na pustynnym piochu.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gruzja - ostrzeżenie! | mishieck | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 28.05.2013 15:25 |