Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.01.2024, 17:48   #11
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Długo jeździłem na e10 w de.
Lałem ją, bo była tańsza - tylko dlatego.
I jak jeździłem to lałem wyłącznie e10.
Jak bywałem w Polsce to jakość benzyny była tak beznadziejna, że różnicy nie było.

Do chwili, kiedy na jakiejś stacji nie było e10 i zalałem cały bak benzyną 95 e5, w de.

Samochód stał się bardziej żwawy - najpierw myślałem, że to tylko wrażenie, ale następnie zauważyłem, że i spalanie spadło.
U mnie to było około litra do 1,5/100.

Od tamtej pory lałem już wyłącznie e5, bo oszczędność była pozorna.
Benzyna kosztuje mniej, ale auto więcej pali i jest przy tym trochę mułowate.

Do motocykla nigdy nie lałem tego wynalazku.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.