![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Długo jeździłem na e10 w de.
Lałem ją, bo była tańsza - tylko dlatego. I jak jeździłem to lałem wyłącznie e10. Jak bywałem w Polsce to jakość benzyny była tak beznadziejna, że różnicy nie było. Do chwili, kiedy na jakiejś stacji nie było e10 i zalałem cały bak benzyną 95 e5, w de. Samochód stał się bardziej żwawy - najpierw myślałem, że to tylko wrażenie, ale następnie zauważyłem, że i spalanie spadło. U mnie to było około litra do 1,5/100. Od tamtej pory lałem już wyłącznie e5, bo oszczędność była pozorna. Benzyna kosztuje mniej, ale auto więcej pali i jest przy tym trochę mułowate. Do motocykla nigdy nie lałem tego wynalazku.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |