![]() |
#3 |
Moderator
![]() |
![]()
80% przebić dotyczy tylnego koła zatem jeśli już to przerabiałbym tylko tylne.
Trudność samej przeróbki jest niczym w porównaniu do trudności zdjęcia koła+opony w terenie i wymiany uszkodzonej dętki. Tego tak czy inaczej powinieneś się nauczyć więc najlepiej zrobić przeróbkę samemu i przy okazji nauczyć się wymieniać uszkodzoną dętkę. Znajdź kogoś w okolicy kto Ci w tym pomoże i zrób to sam. Jeśli nie znajdziesz w okolicy to zapraszam przy pierwszej okazji na Kaszuby, ogarniemy temat w dwie godziny. Kilka lat temu sam przerobiłem swoje tylne koło plus pomogłem w przeróbkach kilku znajomym.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Koła do CRF | Grzechu2012 | Gadżety / wyposażenie | 13 | 09.12.2018 22:34 |
Koła bezdętkowe do NAT | darius | Gadżety / wyposażenie | 45 | 31.03.2018 22:18 |
Koła | Pawel | Hamulce, kola, opony | 18 | 14.03.2012 02:43 |