![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,035
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 0
|
![]()
Ja jestem ciekawy jak będzie się miała sprawa tego paliwa do gaźników membranowych w piłach. Z drugiej strony... czym ja się martwię - będę mieć roboty jeszcze więcej na serwisie.
![]() Zama, Walbro, Tillotson, Bing, Keichin czy na końcu stare kosiarki classic Briggs & Stratton. Zalecać będę 98, ale znając ludzi będą lać wszystko. Honda od lat w swoich przemysłowych silnikach pozwala lać E10. To akurat zdjęcie z tabliczki skoczka Mikasa. IMG_20240103_125629.jpg Zaburtowe gaźnikowe również spokojnie łykają E10, chociaż kilku klientów mam co stosują paliwa alkidowe (nieco przerost chyba, skoro to paliwo kosztuje blisko 20zł/litr) ale kto bogatemu zabroni.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |