Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.01.2024, 10:38   #11
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,035
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 0
Domyślnie

Ja jestem ciekawy jak będzie się miała sprawa tego paliwa do gaźników membranowych w piłach. Z drugiej strony... czym ja się martwię - będę mieć roboty jeszcze więcej na serwisie.



Zama, Walbro, Tillotson, Bing, Keichin czy na końcu stare kosiarki classic Briggs & Stratton. Zalecać będę 98, ale znając ludzi będą lać wszystko.

Honda od lat w swoich przemysłowych silnikach pozwala lać E10.
To akurat zdjęcie z tabliczki skoczka Mikasa.

IMG_20240103_125629.jpg

Zaburtowe gaźnikowe również spokojnie łykają E10, chociaż kilku klientów mam co stosują paliwa alkidowe (nieco przerost chyba, skoro to paliwo kosztuje blisko 20zł/litr) ale kto bogatemu zabroni.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.