![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#28 |
Administrator
![]() |
![]()
Zrobiłem dziś rundkę blisko 200km w celu sprawdzenia hamulców jak i przedniego zawieszenia.
Zalany olej do progresów 7.5 oraz lustro 160mm i 650ml okazały się połaczeniem idealnym ![]() Praktycznie wszelkie nierówności mniejsze niż progi zwalniające można przestać zauważać ( choć i też progi można potraktować bardziej jak informację niż przeszkodę) jedynie oczy informują o tym że była to studzienka czy inna dziura. Zawżywaszy że długi czas jeździłem na zbyt twardych sprężynach to tym większa radocha z obecnego zestrojenia ![]() Szczęścia dopełniły nowe gumki w zacisku i pompie które zlikwidowały przytrzymywanie klocków na tarcz , odniosłem wrażenie że wsiadłem za zupełnie inny nowy motocykl.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprężyny progresywne | petrosbike | Wszystko dla Afryki | 38 | 01.03.2015 21:51 |
Sprężyny NIE PROGRESYWNE na przód | hero | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 28.05.2013 12:58 |
Sprężyny YSS - opinie? | Stolek | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 18.11.2012 20:30 |
Klapnięte sprężyny? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 03.05.2011 23:06 |