![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
oringi sa robione z pierdyliarda roznych materialow. jedne pękają inne puchną. tanie oringi z zestawow jak na zdjeciu puchna. tak jak nie kazdy waz gumowy sie nadaje do paliwa tak samo nie kazdy oring sie nadaje. to samo tyczy sie uszczelnien ukladu hamulcowego. guma uszczelniajaca w zacisku czy na tloczku w pompie to nie jest pierwsza lepsza guma. producent wyraznie pisze z jakimi plynami guma moze miec kontakt. tu jest to opisane:
https://oringi-simmeringi.sklep.pl/o...y,1002,pl.html nie radze wiec myc tloczkow hamulcowych benzyna, tylko zainwestowac w spray do zaciskow. po benzynie pieknie nam wywali uszczelniacz przeciwpylowy, ktory zblokuje tloczek.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki smar do łożyska główki ramy | mariusz1984_katowice | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.08.2022 12:00 |
Smar molibdenowy do łożysk igiełkowych | Slowik | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.01.2015 09:49 |
Smar Liqui Moly 3509 | kuntakinte | Wszystko dla Afryki | 12 | 04.04.2013 20:57 |