| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2022 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem FJR z 2009 roku w malowaniu Limited. 
		
		
		
		
		
		
			![]() Bardzo przyjemny motocykl do turystyki a w szczególności do autostradowych dróg. Na naszych lokalnych drogach plastiki trochę grają a moja nie była żadnym ulepem. Dla pasażera pozycja jest lepsza niż na GTR bo pasażerka siedzi praktycznie na tej samej wysokości co kierowca. Niestety przez skrzynię piątkę z perspektywy czasu kupiłbym jednak GTR lub szukał FJR 6 biegowej. Kierowca w pierwszej kolejności potrzebuje riserów kierownicy poszerzających, podwyższających i prostujących nadgarstki. W trakcie jazdy bardzo dokuczało mi ściąganie nadgarstków do wewnątrz. Po 150 km miałem już mrowienie w dłoniach i musiałem puszczać manetkę i rozruszać dłoń (zaznaczę tylko, że na GS 1250, 1300 - 1500 km na strzała jednego dnia nie jest dla mnie wyczynem). Silniki są bardzo trwałe ale tylko jak się o nie dba. Jeśli przegniesz z manetką na zimnym lub przeciągniesz wymianę oleju momentalnie zatrze się panewka, tłok lub wałek. Znajdziesz to w wielu filmach serwisowych. Dla mnie najgorszym punktem tego motocykla była konstrukcja czachy przedniej. Pół dnia rozkręcania, żeby dobrać się do żarówki pozycyjnej   A jeśli ślizg przedniej szyby to jeszcze dłużej...To tak z grubasza na szybko. Wymieniłem na GS 1250 i jestem zadowolony. Gdybym jednak miał znowu kupić taki motocykl, to z pewnością GTR. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |