Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.09.2023, 07:32   #30
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

Noto - przyszły.
Wykonanie na oko spoko. Jak to Chińczyk Narva z prasowanego ryżu.

Założyłem do r80 i do k1100 - na początek powiem ze w xxuj nie pasuje mi ten kolor światła do klasyka. Miałem nadzieje ze będzie bardziej biały, ciepły a idzie w stronę trupiego błękitu. Noszkurw.
Jeśli idzie o wydajność to swieci to tak ze widać długie w dzien na krzakach. Sprawdziłem tylko świecąc na podjazd w nocy i na drzewa za nim - efekt robi, odcięcie jakieś tam jest, muszę wyjechać na asfalt. Moc jest - na końcu podjazdu z moto w garażu /jakieś 40m/ w dzien swieci na mijania bardzo mocno - wręcz oślepia jak się schylic ale ciężko mówić o poziomach i ustawieniu światła w ten sposób.
Radiatory po 3 minutach pracy nie do dotknięcia - wiatrak cos tam na pewno pomaga ale grzeje się to w ciul.
Wada na dzien dobry ze trzeba przerobić minimalnie gumowa osłonę wtyku i wejścia do lampy i traci ona nieco na szczelności. Nie podoba mi się to.

Pytaliście o długość - mysle ze jest dłuższa od normalnego h4 z założonym wtykiem o jakieś 2cm.

Na teraz:
Mysle ze to fajna alternatywa dla ksenona - 10 lat temu nie było takich możliwości. Szkoda ze kolor nie jest cieplejszy nieco.
Wstepnie:
Mysle ze świecić to będzie dobrze ale chyba zrezygnuje z tego lampiona w r80gs bo gryzie mnie sumienie. Muszę się przejechać jeszcze to może względy praktyczne przeważą.

Mam nadzieje ze dzisiaj uda mi się wykonać testy nocne drogowe.

Na koniec coś apropos temperatury barwowej. Te narvy maja 6500k.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpeg 13C01F5B-801B-4372-9E25-BF1E7EEF3FD4.jpeg (56.3 KB, 105 wyświetleń)
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Żarówki zegarów Artuditu Układ elektryczny i zapłonowy 30 15.12.2016 17:10
Żarówki i bezpieczniki jackhammer Przygotowania do wyjazdów 10 11.05.2015 06:57
Pytanie o żarówki. Gradient Układ elektryczny i zapłonowy 42 06.06.2011 18:51
Zarówki postojowe Dubel Układ elektryczny i zapłonowy 9 28.11.2009 10:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.