![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
200 a nawet 250 za używkę....przegięcie jakieś..
Hej, Z przyjemnością informuję, że przetestowałem nowy regulator. Producent instaluje go od 5 lat w moto i quadach. Wersja dla nas (do Afryki) powstała po moich sugestiach zebranych z Waszych postów i uwag. Regulator nie oddaje napięcia do masy, zatem nie grzeje przewodów, trzyma napięcie, sam grzeje się z dużym zapasem. Ogólnie daje radę w quadach (uzwojenie prądnicy okoó 500W) czyli nawet przy wyciągarce. Nasze 350 to Pan pikuś. Zrobiłem podstawkę umożliwiającą montaż w afryce. kolory i ilość przewodów dostosowana do naszych maszyn. Cena wyjściowa wraz z płytką do mocowania i specjalnymi śrubami - 265 zł Piszę dopiero teraz ale czekałem aż testy pójdą pomyślnie. Rafał Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 08:09 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |