![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 114
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 14 min 2 s
|
![]() Zawieszenie rowerowe jakie jest w SR nie ogarnia takiej masy , źle pracuje , ciężko podnieść koło , topornie skręca , lepiej kupić koło 26" na dobrej piaście i grubych szprychach i wsadzić 3" oponę ,zestaw będzie lżejszy od Ori w SR .Jedyny minus to marny wybór opon zaledwie kilka modeli .Ale przy seryjnym sterowniku takie opony ogarniają wystarczająco dobrze i trzymają trakcję. Generalnie modyfikacje SR trzeba robić z głową co by nie gonić własnego ogona ... większość poszła do rozum do głowy i już nie robi po 16/20 KW bo wtedy zaczynają się problemy z zawieszeniem, potem trzeba to wyhamować, koła i tak dalej ...na końcu okazuje się ,że całość jest za wiotka i za włożone 20 /30 K można by było kupić gotowego np.KTM Więc najrozsądniej jest zrobić na 10/12KW ,zawias rowerowy z wyższej półki np Fox 40 , koło rowerowe i śmigać
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz |
![]() |
![]() |